خرید اینترنتی روغن خراطین اصل

پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398
19:21
مجتبی

اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد به دنبال خرید روغن خراطین اصل هستید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که روغن خراطین اصل دارای چه مشخصات ظاهری است و چطور بفهمیم روغن خراطین اصل است؟

دیده شده برخی از وبسایت های سودجو در اینترنت رنگ روغن خراطین را قرمز و یا قهوه ای بیان می کنند. باید بدانید که رنگ روغن خراطین به روغن پایه مورد استفاده در آن بستگی دارد. حتی برخی از فروشندگاه روغن خراطین تقلبی، با استفاده از رنگ های خوراکی یا شیمیایی اقدام به ایجاد رنگ قرمز یا قهوه ای در روغن خراطین نامرغوب خود می کنند.

کدام روغن خراطین بهتر است؟

عموما روغن خراطین در دو پایه ی روغن زیتون یا روغن کنجد تهیه می شود. استفاده از پایه ی روغن زیتونموجب تیره شدن (قهوه ای شدن) روغن خراطین می شود. لازم به ذکر است که اکثر روغن های خراطین در پایه ی روغن زیتون تهیه می شوند. همچنین استفاده از پایه ی روغن کنجد موجب ایجاد رنگ نارنجی روشن در روغن خراطین می شود.

نکته مهم: استفاده از پایه روغن کنجد، کیفیت روغن خراطین را بالاتر می برد، اما پس از استعمال روی پوست، پوست کمی تیره می شود.

بوی روغن خراطین چگونه است؟

روغن خراطین دارای بوی نامطبوعی است. دیده شده برخی از سایت های جعلی ادعا می کنند که روغن خراطین به فروش رفته توسط آن ها دارای بوی نامطبوعی نیست. باید توجه شود که در این گونه موارد، فروشنده با اضافه کردن دارچین موجب کاهش بوی نامطبوع روغن خراطین می شود. اضافه کردن خراطین موجب تیره شدن روغن می گردد. همچنین دارچین خونرسانی را افزایش می دهد و می تواند موجب افزایش تاثیرگذاری روغن خراطین شود.

چند نکته قبل از خرید روغن خراطین:

1. روغن خراطین را در بطری های تیره خریداری نکنید. بهتر است بطری حاوی روغن خراطین روشن باشد تا بتوانید رنگ و خصوصیات آن را تشخیص دهید.

2. روغن خراطین دارای 2 فاز است و پس از مدتی یکی از آن ها ته نشین می شود.

3. روغن خراطین را از فروشگاه های مورد اطمینان خریداری کنید.


شما می توانید جهت خرید روغن خراطین اصل، به فروشگاه آنلاین پاک تن طب مراجعه نمایید.


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]