برای ترک اعتیاد چه بخوریم؟

سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
21:13
مجتبی

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت که سم زدایی بدون روش روان درمانی کمتر از 3 درصد خواهد بود.

دکتر کاوه حجت در مصاحبه ای با خبرنگار ایزان افزود: "اصول درمان اعتیاد شامل دو قسمت می شود که بخش اول آن سم زدایی است. در این روش دارو از بدن سمی می شود و در مورد آن هفت تا 21 روز. " به طوری که فرد از لحاظ جسمی از دارو خارج می شود.

او ادامه داد: ترک تریاک چند روز طول می کشد؟ در قسمت دوم، پس از سم زدایی و ریشه کنی، به لحاظ جسمی تمرکز بر پایداری فرد در پاکیزگی و عدم استفاده مجدد از این دارو است. در طی این دوره، مهارت های کنترل وسوسه، مهارت های ارتباطی و مهارت های کنترل خشم به بیمار نیز آموزش داده می شود. برای کمک به بیمار، خانواده درمان و زوج درمان نیز ارائه می شود.

Ph.D. در بخش روانپزشکی بالینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در این بخش فرد به گروه درمان می شود و احساسات و احساسات را از جمله اضطراب، خشم و نگرانی با افرادی که به سر می برند تقسیم می کند. (تمام خدمات در مراکز معتاد به مواد مخدر ارائه شده است.

وی تأکید کرد که موفقیت درمان بستگی به حمایت خانواده، فردی، مهارت های درمانگر، شرایط شغلی، محیط زیست فرد، میزان مصرف و نوع مواد اولیه دارد.

حجت خاطر نشان کرد که برنامه اعتیاد به مواد مخدر با قرص ها و داروهای مختلف تنها 5٪ از درمان را شامل می شود، 95٪ تمرینات و مهارت های باقی مانده پس از سم زدایی، و آمار نشان می دهد که سم زدایی بدون روش روان درمانی پس از ترک موفقیت کمتر از 3٪.

یاسمن مجبور، رئیس بخش نظارت و ارزیابی طب سنتی، و طب مکمل و جایگزین دانشگاه علوم پزشکی نیز به ایزانا گفت: قرص های اعتیاد به مواد مخدر معمولا در سطح بدن دارای مواد مخدر هستند و فرد را به مواد مخدر وارد نمی کند اما ترک این ممکن است در دراز مدت دشوار است برای استفاده از این قرص برای کاهش تعداد و دوز در مراکز درمان به تدریج و در نهایت ترک.

وی اضافه کرد که قرصهای درمان اعتیاد دارای مجوز در ایران تأثیر مؤثر دارند، اما درمان کامل بستگی به میل و رعایت ذهنی فرد و مدت مصرف دارد.

[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]