طریقه مصرف پودر رولاکس

سه شنبه 15 بهمن 1398
20:12
مجتبی

قرص رولاکس یک فراورده گیاهی است که به شکل پودر رولاکس یا کپسول رولاکس 500 میلی گرم به رفع مشکلات گوارشی کمک می کند.

یبوست بیماری ساده ای به نظر می رسد اما گاهی اوقات به خصوص در صورتی که مزمن باشد می تواند به مشکلات حادی مثل هموروئید، مشکلات گوارشی، سرطان کولون، مشکلات کبدی و … منجر شود.

اگر با مشکل یبوست دست و پنجه نرم می کنید و برای درمان قطعی یبوست با طب سنتی به دنبال یک داروی گیاهی مطمئن، مجاز، ایرانی و ارزانقیمت هستید، ما رولاکس قائم دارو را به شما پیشنهاد می کنیم.

رولاکس به دو فرم پودر خوراکی و کپسول عرضه می گردد که بنا به ذائقه می توانید هر کدام از این دو فرم را خریداری نمایید.

این فرآورده از برگهای درخت سنا Cassia angustifolia تولید شده و هیچگونه ترکیبات غیرگیاهی و شیمیایی و یا ترکیبات نگهدارنده در آن به کار نرفته است. لذا با اطمینان می توان آنرا یک فرآورده صددرصد گیاهی برای درمان یبوست، مشکلات گوارشی و نفخ و همچنین برای کاهش وزن دانست.

درمان فوری یبوست با رولاکس
کپسول رولاکس قائم دارو و پودر رولاکس قائم دارو دارای اثرات ملینی می باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می شود، در نتیجه یبوست ناشی از این ناراحتی را برطرف می کند و به عنوان درمان فوری یبوست شناخته می شود.

این فراورده به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار و با تأثیر بر اندام گوارشی موجب بروز اثر ضد اسپاسمی و ضد نفخی می‎شود و سوء هاضمه را برطرف می‎کند.

سنوزیدهای موجود در این فراورده دارای اثر ملینی و درمان فوری یبوست می‎باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می‎شود و در نتیجه یبوست را برطرف می‎کند.

همچنین گلیکوزیدهای آنتراکینونی این دارو پس از هضم هیدرولیز می‎شود و آنتراکینون فعال تولید می‎نماید. این ماده با ایجاد تحریکات و انقباض در ماهیچه‎های صاف دیواره روده، باعث دفع سریع مواد زائد غذایی از بدن و لاغری می‎شود.

رولاکس و لاغری
یکی از اثرات دیگر رولاکس، استفاده در رژیم های لاغری است. برای کاهش وزن می توانید از این داروی گیاهی استفاده کنید.

نوع عملکرد رولاکس به این صورت است که به دلیل خاصیت ملینی، پس از صرف غذا باعث تحریک حرکات دودی روده شده و منجر به خروج سریعتر غذا از بدن می شود. بدین ترتیب، کالری موجود در چربی ها قبل از آنکه جذب بدن شده و باعث چاقی و افزایش وزن شود، از بدن خارج می شود.

نحوه مصرف رولاکس
نیم ساعت قبل از نهار و شام هر وعده 2 کپسول مصرف شود.

افرادی که دچار اسهال شدید می شوند ، در هر وعده 1 کپسول مصرف نمایند.

افراد مبتلا به تنبلی روده ، قبل از صبحانه ، نهار و شام 2 کپسول مصرف نمایند.

در صورت استفاده از پودر رولاکس 1 قاشق چای‌خوری پودر را در نصف استکان آب و یا در 1 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و قبل از صبحانه، ناهار و شام میل نمایید.

در صورت بروز اسهال شدید مصرف 1 یا 2 وعده را کم نمایید.

یبوست بارداری و رولاکس
اگرچه ما رولاکس را برای انواع یبوست چه حاد و چه مزمن پیشنهاد می کنیم اما بهتر است برای درمان یبوست بارداری از این دارو استفاده نشود.

تداخلات احتمالی
مصرف همزمان این دارو با داروهای پایین آورنده پتاسیم خون مانند مدرهای تیازیدی، ریشه شیرین بیان، گلیکوزیدهای قلبی و داروهای آنتی آریتمی تداخل اثر داشته و می‎تواند منجر به اختلالات قلبی و عصبی- عضلانی گردد.
سنا مانع جذب استروژن شده و سطح سرمی آن را پایین می‎آورد. ایندومتاسین و نیفدیپین اثرات درمانی سنا را کاهش می‎دهد.
این فراورده به علت تغییر رنگ و افزایش pH ادرار ممکن است با آزمایش‌های تشخیصی ( مانند تعیین میزان اوروبیلینوژن ادرار و تعیین میزان استروژن به روش کوبر) تداخل نماید.
موارد منع مصرف
در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی‌باشد.
کودکان زیر 5 سال نباید رولاکس را مصرف کنند .


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]