قرص کارویل یا کرفس چیست؟

پنجشنبه 17 بهمن 1398
12:50
مجتبی

گیاه کرفس دارای مقادیر زیادی فیبرهای سلولزی است. از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای تجزیه این نوع ترکیبات موجود نیست و بدون اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شوند دفع می شوند این نوع مواد قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب قرص کارویل غذا در بدن می شود. در نهایت امر بدن انرژی(کالری) کمی جذب می کند که برای جبران ان مجبور به استفاده از ان ذخایر انرژی(چربی ها) خود میشود، که نتیجه ان کاهش حجم توده چربی و لاغری است.
لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.
میوه انیسون های 2 تا 2.58 درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول(75- 90%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن انها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد وسبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از ان می شود میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند .
همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند. گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدروملین است.

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.

🔵 قرص لاغری کارویل با استفاده از خواص گیاه کرفس به لاغری شما کمک می کند. گیاه کرفس دارای مقدار زیادی فیبرهای سلولزی است؛ با این وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزیم های مناسب برای تجزیه این ترکیبات است. بنابراین این مواد بدون اینکه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فیبرهای سلولزی قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب غذا در بدن می شود. در نتیجه بدن کالری کمتری جذب می کند و برای جبران این کمبود انرژی، ناچار به استفاده از ذخایر چربی خود می شود. در نهایت این امر باعث کاهش حجم توده چربی و لاغری می شود. همچنین لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.

🔵 میوه انیسون های ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از آن می شود.

🔵 میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد. این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند.

🔵 گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدروملین است.



[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]