قرص لاغری فلوردو، بهترین قرص لاغری گیاهی ایران

جمعه 25 بهمن 1398
9:59
مجتبی

یکی از دغدغه های همیشگی افراد چاق رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن است ، این افراد همواره به این مسئله فکر می کنند که از چه روش هایی برای لاغری استفاده کنیم و یا اینکه چه چیزی مصرف کنیم تا لاغر شویم ؟ با توجه به عوارضی که قرص های لاغری شیمیایی بهترین قرص لاغری گیاهی برای بدن دارد بسیاری از مصرف کنندگان این قرص ها عطایش را به لقایش بخشیده اند و محال است دیگر به سمت این قرص ها بروند. این افراد به دنبال روش های گیاهی و بی خطر برای کاهش وزن می گردند که در کنار لاغر شدنشان ، سلامتیشان به خطر نیافتد .

شیربیگی اظهار کرد: داروی چای سبز باعث لاغری می‌شود، اما زیاده‌روی در مصرف آن موجب افزایش حرارت بدن، خارش مزمن و حتی افزایش خونریزی‌های رحمی می‌شود، همچنین ممکن است با داروهای دیگر تداخل پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: برای خرید این دارو‌ها باید به بهترین قرص لاغری گیاهی داروخانه‌هایی که مجوز رسمی دارند و تحت نظر متخصص هستند، مراجعه کرد. این دارو‌ها حتما همراه با عارضه همراه خواهند بود، اما باز هم هنگام مصرف بهتر است با یک متخصص مشورت کنیم تا بهترین راه برای کاهش وزن و لاغری پیدا کنیم.

متخصص طب سنتی گفت: عوارض جانبی دارو‌های لاغری زیاد است از این رو توصیه می‌شود تنها در زمان چاقی شدید و BMI بالا یعنی تا جایی که فواید قرص‌ها بیشتر از مضرات آن باشد از آنها استفاده کرد.

وی افزود:‌ قرص‌های لاغری با مکانیسم‌های مختلف موجب کاهش وزن می‌شوند و برخی از آن‌ها شما را کم اشتها می‌کند. از دیدگاه طب ایرانی قرص‌های گیاهی به‌طور معمول طبعی گرم دارند و این گرما موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود، اما می‌تواند با عوارضی مثل دفع بهترین قرص لاغری گیاهی مدفوع یا عرق کردن زیادیا خارش و کهیر همراه شود.

یکی از روش های رسیدن به تناسب اندام استفاده از ادویه هاست که شاید کمتر کسی درباره آن بداند .ادویه ها به جزاینکه طعم دهنده غذاها هستند باعث لاغری نیز می شوند. در این بخش از تناسب اندام نمناک شما را با روش لاغری با دارچین و زنجبیل آشنا می کنیم.

مصرف ادویه ها از روش های پایین آوردن وزن است که اگر از آن ها درست استفاده کنیم بدون اینکه به سلامتیمان ضرر برسانند موجب رسیدن به تناسب اندام نیز می شوند .


می خواهیم طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی و موثر در کاهش وزن با ادویه را به شما بیاموزیم پس با ما همراه شوید.

شما می توانید در خانه با ترکیب چند ادویه قرص لاغری بسازید. برای اینکار، یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره ( سیاه یا سبز ) و یک قاشق دارچین را با هم مخلوط و سپس میکس می کنیم.


این مخلوط را با عسل ترکیب می کنیم تا یک بهترین قرص لاغری گیاهی خمیر به دست آید حالا از این خمیر به مقدار یک نخود در دست گرد می کنیم و به شکل قرص در می آوریم و در جایی برای خشک شدن قرار می دهیم .

لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، درباره تاثیرات دارو‌های گیاهی بر کاهش وزن اظهار کرد: قرص‌های لاغری از ۲ دسته شیمیایی و گیاهی تشکیل شده است و در صورت عدم مصرف صحیح به آسیب و تخریب بدن منجر خواهند شد؛‌ به طور مثال برخی از این قرص‌ها حاوی موادی مانند کافئین بوده و در صورت مصرف بی رویه با بی خوابی، افزایش فشار خون و مشکلات گوارشی همراه خواهند شد.

متخصص طب سنتی اظهار کرد: ممکن است دارو‌هایی که موجب کاهش اشتها می‌شوند شیمیایی و از مواد مخدر ساخته شده باشد که در این بین برخی افراد متقلب آنها را به جای قرص‌های لاغری می‌فروشند. از لحاظ علمی امکان این وجود دارد که دارو‌های گیاهی موجب لاغری می‌شوند، اما مشکلاتی همچون دفع مدفوع یا بواسیر و خطرات دیگری مثل خونریزی شدید برای افراد ایجاد خواهد شد. تحقیقات بهترین قرص لاغری گیاهی نشان داده است بهترین راه برای کاهش وزن، ورزش و رژیم غذایی مناسب است.

وی ادامه داد: باور‌هایی غلط در زمینه لاغری با قرص‌های گیاهی و بالا رفتن متابولیسم بدن وجود دارد که در وهله اول باید ذهنیت افراد در مورد آنها اصلاح شود؛ در واقع به طور قطع نمی‌توان گفت که با مصرف زیاد دارو‌های گیاهی، کاهش وزن بدون هیچ عارضه‌ای رخ خواهد داد.


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]