خرید دستگاه فشارسنج دیجیتال

شنبه 5 بهمن 1398
0:46
مجتبی

دستگاه فشار خون یا فشارسنج دیجیتال یکی از ضروری ترین دستگاه های پزشکی است که امروزه مشاهده می کنیم در بسیاری از منازل فشارسنج دیجیتالی وجود دارد. امروزه به دلایل مختلف بیماری هایی مانند فشار خون بسیار شایع شده است که به طبع اگر فردی از بیماری فشار خون رنج می برد بهتر آن است که یک دستگاه فشارسنج دیجیتال در خانه داشته باشه تا مدام فشار خون خود را با آن چک نماید.فشار سنج خوب چی بخرم در حالت نرمال فشار خون یک فرد سالم ۱۰۰/۸۰ است ولی اگر این میزان از مرز ۱۰۰/۹۰ عبور کند آنگاه مرحله فشار خون بالا آغاز می شود. افرادی که از این بیماری رنج می برند بهتر است که حتما در منزل یک دستگاه فشارسنج دیجیتالی داشته باشند تا بتوانند در مواقع ضروری و نیاز سریعا فشار خون خود را اندازه گیری کنند. در گذشته بیشتر برای بیماری فشار خون فرد بیمار لازم بود تا به پزشک اینجا مراجعه کند و پزشک با دستگاه فشار سنج ابتدایی با گوشی و کاف بازویی و منومتر و پمپ، فشار بیمار را اندازه گیری کند اما امروزه فرد مبتلا به فشار خون می تواند به راحتی با تهیه یک فشار سنج دیجیتال در منزل در مواقع ضروری فشار خون خود را اندازه گیری کند. دستگاه فشارسنج دیجیتالی برای سالمندان و بیماری که توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند و یا نمی توانند با دیگر فشار سنج ها کار کنند بسیار مناسب می باشد چرا که کار کردن با دستگاه فشارسنج دیجیتالی امری تقریبا راحت می باشد و پیچیدگی خاصی ندارد.

فشارسنج دیجیتالی بازویی

دستگاه فشار سنج دیجیتال معمولا دارای دو نوع بازویی و مچی می باشد که نوع بازویی فشارسنج دیجیتالی مطمئن تر و دقیق تر است. بهترین مارک دستگاه فشار سنج دیجیتال مارک های omron و beurer می باشند. این دو مارک فشار سنج دیجیتال دارای قابلیت های بالایی همچون اتصال به گوشی هوشمند و قابلیت ذخیره سازی و داشتن باتری های قوی می باشند.

دستگاه فشار سنج بازویی سخنگو و دیجیتال استار مدل BF-6051 شامل یک کیف، یک عدد کاف، آداپتور، دستگاه فشارسنج دیجیتالی، چهار عدد باتری قلمی و دفترچه راهنما می‌باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به اندازه گیری دقیق فشار خون به صورت دیجیتالی، نمایش ضربان قلب، تشخیص آریتیمی و هشدار خطای محاسباتی، نشانگر میزان مصرف باطری، حافظه داخلی و خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده نام برد که آن را به یک فشارسنج کارآمد تبدیل می‌کند. از آنجا که بیماری‌های قلبی عروقی بین بیماران مبتلا به فشار خون رایج است، از این رو سنجش ضربان قلب و تشخیص آریتیمی این دستگاه می‌تواند برای این افراد کاربرد زیادی داشته باشد. سایز مناسب بازو برای این دستگاه ۲۲ تا ۳۶ سانتی‌متر است.

فشار سنج دیجیتال بازویی و فشار سنج دیجیتال سخنگو

همان طور که گفتیم فشار سنج های دیجیتال دو نوع هستند: مچی و بازویی. فشار سنج دیجیتال بازویی دقیق تر است. برای کار با فشار سنج بازویی بازوبند به دور بازو بسته می شود و مانیتور روی بازو قرار می گیرد. لایه داخلی بازوبند با فشردن یک دکمه از هوا پر می شود و بازو را مورد فشار قرار می دهد. سپس با خالی شدن باد بازوبند هم ضربان قلب و هم فشار جریان خون به صورت خودکار با فشار سنج دیجیتال بازویی اندازه گیری می شود و فرد میزان فشار خون خود را متوجه می شود. اگر شما نتوانستید بازوبند متناسب با بازوی خود را پیدا کنید می توانید از فشارسنج دیجیتالی مچی استفاده کنید. کافی است فشارسنج دیجیتالی مچی را به دور مچ خود بندید تا به طور خودکار پمپ شود و سپس با خالی شدن هوای آن میزان فشار خون بر روی مانیتور برای شما به نمایش در بیاید.

فشارسنج مچی دیجیتال هوشمند برند ” وکتو ” (VEKTO) مدل (VT-800B8S) دارای صفحه نمایش بزرگ و خوانا و قابلیت‌هایی است که آن را به فشارسنجی کارآمد تبدیل می‌کند. از ویژگی های این دستگاه، اندازه گیری اتومات و هوشمند به صورت کاملا ساده ( تنها با فشردن یک دکمه)، سخنگو بودن به زبان فارسی (اعلام حداقل و حداکثر فشار ، میزان نرمال بودن فشار، اعلام ضربان قلب و اعلام نتیجه کلی تست) و سهولت استفاده افراد در سنین بالا و حتی نابینایان می باشد.قابلیت‌هایی نظیر ذخیره۹۰ حافظه داخلی، قابلیت خاموشی خودکارپس از یک دقیقه بلا استفاده ماندن، سنجش ضربان قلب، تشخیص ضربانهای نامنظم قلب از دیگر ویژگیهای این دستگاه می باشد.همچنین این دستگاه قابلیت اندازه گیری فشار خون به دو واحد میلیمتر جیوه (mmHg) و کیلو پاسکال (kPa) را دارد.


فشارسنج دیجیتالی سخنگو

از دیگر انواع فشار سنج دیجیتال و علت این که فشار سنج های دیجیتال به طور کلی محبوب تر هستند شاید همین فشارسنج دیجیتالی سخنگو باشد. برای کار با فشار سنج دیجیتال شما دچار پیچیدگی خاصی نمی شوید. شاید بارها نام فشارسنج دیجیتالی سخنگو را شنیده باشید. برای کار با این فشار سنج ها فرد بیمار نیاز به آموزش خاصی ندارد و به راحتی می تواند میزان فشار خون خود را متوجه بشود. دستگاه فشار سنج دیجیتال سخنگو دارای فواید زیادی می باشد از جمله اینکه: اگر شما فردی هستید که از بیماری فشار خون رنج می برید فشارسنج دیجیتال سخنگو برای شما بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل می باشد. این فشار سنج دیجیتال برای افراد نابینا یا کم بینا یا افراد سالمند بسیار مناسب می باشد چرا که موجب راحتی آنان است. همچنین دستگاه های فشارسنج دیجیتالی قابلیت ذخیره سازی فشار خون های اندازه گیری شده را دارند و شما می توانید با اتصال به کامپیوتر اطلاعات ذخیره شده را به راحتی منتقل کنید. همچنین فشار سنج دیجیتال سخنگو از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند.


بنابراین اگر شما فردی هستید که از بیماری فشار خون رنج می برید کافی است تا با تهیه یک فشارسنج دیجیتالی که اگر فشار سنج دیجتالی سخنگو باشد بسیار بهتر است کار خود را آسان نموده و بتوانید در مواقع ضروری و نیاز سریعا از فشار خون خود آگاه شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.




[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]