بهترین قرص چاقی ایرانی چیست؟

سه شنبه 27 آبان 1399
12:08
مجتبی

بهترین قرص چاقی ایرانی

بیشتر افرادی که به مصرف بهترین قرص چاقی ایرانی شیکوریدین روی می آورند در جهت درمان لاغری و برطرف شدن بی اشتهایی و از بین رفتن ضعف بدنشان است که البته نمی توان سر خود به مصرف این قرص روی بیاوردید بلکه باید طبق تجویز پزشک و زیر نظر وی به استفاده از آن بپردازید. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این قرص گیاهی تا پایان ما را همراهی نمایید.

معمولا زمانی که در بدن احساس ضعف و بی حالی می کنیم به دلیل عدم نبود مواد مغذی مورد نیاز در بدن می باشد، به همین دلیل این دارو می تواند جایگزین این مواد مغذی از دست رفته درون بدن باشد، از این رو پزشک این قرص گیاهی را برای افرادی همچون سالمندان، کسانی که مدت زیادی در دوران نقاهت به سر می بردند، افرادی که دچار اختلالات گوارشی هستند تجویز می کند، زمانی که فرد از این دارو استفاده می کند به تدریج میزان قند خون و اشتهای آن افزایش پیدا می کند. استفاده از قرص شیکوریدین برای کسانی که بسیار لاغر هستند بسیار مناسب می باشد چرا که این قرص قادر است در تمام بدن چاقی یکنواختی را ایجاد کند.

قرص چاق کننده بدون عوارض و بازگشت

از اصلی ترین ترکیبات این قرص اسانس رازیانه، ریشه کاسنی و دانه شنبلیله است، که ترکیب این عصاره ها در کنار یکدیگر به عنوان یک قرص گیاهی اشتها آور تبدیل شده است، یکی از نکاتی که در مورد قرص شیکوریدین وجود دارد این است که به هیچ عنوان نمی توان از آن برای کودکان استفاده کرد.

قرص اشتها آور برای بزرگسالان

باید گفت که طول درمان با این دارو تقریبا ۴ تا ۸ هفته به طول خواهد انجامید. در طول زمانی که به مصرف این دارو می پردازید سعی کنید از غذاهایی استفاده کنید که حاوی مقادیر بالایی کالری باشد و همچنین ۳ وعده کامل غذایی استفاده شود.

  • نکاتی مهم در رابطه با مصرف قرص های شیکوریدین
  • استفاده از این دارو برای کودکان به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • استفاده از این دارو در دوران بارداری و شیر دهی ممنوع می باشد.
  • برای قطع مصرف قرص شیکوریدین نباید یکباره به قطع مصرف بپردازید بلکه قطع آن باید کاملا تدریجی باشد.
  • برای دستیابی به نتیجه بهتر باید یک برنامه غذایی مناسب و پر کالری داشته باشد.

قرص اشتها آور برای بزرگسالان

افراد به دلایل مختلفی اشتهای خود را از دست می دهند. اختلالات روانی از جمله استرس و افسردگی از جمله بیمارییهایی هستند که اشتها را تحت تاثیر قرار می دهند. استفاده از مکمل افزایش اشتها در این افراد زیر نظر پزشک می تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این ابتلا به برخی بیماری های جسمانی از جمله سرطان، اختلالات روده و زخم معده نیز سبب می شوند فرد دیگر نتواند مانند قبل غذا بخورد. بیماری های مزمن از جمله پارکینسون و فیبروز کیستیک نیز اشتها را کاهش می دهند. با توجه به اینکه فیبروز کیستیک اندام های مختلفی از جمله کبد را درگیر می کند، این افراد باید در استفاده از مکمل افزایش اشتها باید بسیار محتاط باشند.

از موارد دیگری که سبب می شوند اشتها کاهش یابد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابتلا به عفونت های شدید مانند ایدز،
  • استفاده از داروهایی مانند داروهایی که در شیمی درمانی استفاده می شوند،
  • افزایش سن و کاهش متابولیسم بدن،
  • تغییرات هورمونی .

این مواردی که ذکر گردیدند معمولا در جوانان و میانسالان رخ می دهند. به همین دلیل بسیاری از این افراد به دنبال استفاده از مکمل افزایش اشتها هستند. مکمل افزایش اشتها به سه صورت قرص، پودر و شربت به بازار عرضه می شود. از بهترین قرص اشتها آور برای بزرگسالان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل افزایش اشتها: شربت راسیپ رها فارم ، درمان بی اشتهایی در کودکان و بالغین و اختلالات مزاجی
  • مکمل افزایش اشتها: شربت اشتها آور باریج اسانس ، رفع بی اشتهایی، تهوع و استفراغ

[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]