معرفی قرص والی فلور روناک و کاربرد آن

چهارشنبه 30 مهر 1399
11:07
مجتبی

قرص والی فلور روناک به واسطه ی برخورداری از عصاره خشک ریشه والرین، تأثیر فوق العاده ای در مقابله با استرس، اضطراب و نگرانی دارد و موجب بهبود آرامش می گردد. مصرف این قرص در رفع مشکل بی خوابی ناشی از استرس و اضطراب بسیار موثر است.

معرفی قرص والی فلور روناک و کاربرد آن

خوابیدن ممکن است ساده به نظر برسد، اما این عمل بسیار قدرتمند تمامی بدن را تحت تاثیر قرار داده و نه تنها بر روی سلامت اندام ها، استخوان ها و ماهیچه ها، بلکه بر روی عملکرد مغز نیز اثر می گذارد. به همین دلیل بی خوابی علاوه بر اینکه برای فرد آزار دهنده می باشد، می تواند باعث بروز انواع بیماری ها در بدن نیز گردد. خواب کافی درست مانند رژیم غذایی و سبک زندگی، سلامتی شما را تحت تاثیر قرار داده و به شما کمک می کند در طول روز با تمرکز بیشتری وظایف خود را انجام دهید. اختلالات خواب به دلایل مختلف پزشکی و روانپزشکی ایجاد می شود که یکی از مهم ترین آن ها اضطراب و استرس می باشد.

شرکت داروسازی نیاک محصولی کاملا گیاهی به نام قرص والی فلور تولید کرده است که آرام بخش، ضد اضطراب و همچنین خواب آور می باشد. این محصول که با استفاده از عصاره گیاهان سنبل الطیب (Valerian) و گل ساعتی (Passion Flower) تهیه شده است، کیفیت خواب را بهبود بخشیده و موجب کاهش زمان اِلقاء خواب می شود.

خواص ترکیبات قرص گیاهی والی فلور نیاک 30 عددی

سنبل الطیب گیاهی خوشبو و معطر است که به دلیل آنکه گربه ها بوی آن را از دور تشخیص داره و به طرفش می روند، علف گربه نیز نامیده می شود. این گیاه که برخی آن را والرین می نامند، ضد اسپاسم، ضد تشنج و ضد هیجان بوده و برای ناراحتی های هیستری و عصبی مفید می باشد. سنبل الطیب آرام بخش بوده و به برطرف کردن دلهره، تشویش، نگرانی و همچنین درمان بی خوابی کمک می کند. گل ساعتی نیز خواص درمانی مشابه با والرین داشته و برای درمان حالات مرتبط با افسردگی، عصبانیت، بی خوابی و مشکلات گوارشی دارای منشأ عصبی از آن استفاده می شود.

https://paktanteb.com/product/valiflore/

طریقه مصرف قرص والی فلور نیاک

برای استفاده از قرص والی فلور نیاک می بایست روزانه 3 مرتبه و در هر نوبت 1 الی 2 عدد قرص را مصرف نمایید. قیمت قرص والی فلور نیاک در داروخانه آنلاین مفید طب، بسیار مناسب است و شما برای خرید اینترنتی قرص والی فلور نیاک از مفید طب، کافی است که آن را به سبد خود اضافه نموده و پس از پرداخت هزینه معقولانه ، محصول را در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

شرکت داروی گیاهی نیاک محصول آرام بخش دیگری با نام شربت مفرح ابریشمی تولید کرده است که نشاط آورد بوده و به درمان افسردگی کمک می کند.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]