قرص تراگزاکوم تولید شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی

يکشنبه 3 فروردين 1399
12:27
مجتبی

قرص تراگزاکوم تولید شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی یک فرآورده گیاهی آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. این قرص خواب آور از سنبل الطیب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتیتشکی شده است.

مشکل بی خوابی دارید؟ اگر به توصیه متخصصان طب سنتی عمل کنید، شاید هرگز به قرص های خواب آور نیاز نداشته باشید. در ادامه با داروهای خواب آور گیاهی آشنا خواهید شد و باید بدانید که داروهای گیاهی راه حلی مناسب برای درمان بی خوابی و ارامش است خوشبختانه، راه های زیادی برای غلبه بر بیخوابی و عدم توانایی برای به خواب رفتن وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از مکمل های گیاهی یا حتی مصرف خود آن گیاه می باشد. این گیاهان معطر می توانند بعد از یک روز سخت کاری، به آرامش و استراحت شما کمک کنند.

http://paktanteb.com/product/tragxacom/

لیست غذاهای زیرا به منوی غذایی روزانه خود برای کیفیت بهبود خواب تان اضافه کنید.

  • مواد غذایی سرشار از تریپتوفان
  • کربوهیدرات های پیچیده
  • غذاهای غنی از منیزیوم
  • شیر گرم
  • ویتامین های B

همچنین اگر مواد غذایی و نوشیدنی های زیر را محدود کنید، نیز برای جلوگیری از بی خوابی موثر هستند.

  • کافئین
  • قند و شکر
  • چربی های فرآوری شده

ایجاد مشکل در خواب مستمر شبانه روزی می تواند تاثیر مخربی بر روی تمامی جنبه های زندگی بگذارد. اگر فردی در خوابیدن مشک پیدا کند، و یا در طول شب بارها از خواب بیدار شود و در به خواب رفتن دچار مشکل باشد، دچار بی خوابی شده است. به طور کلی، خوابی که باعث تجدید قوا نشود را بی خوابی نامند.

در واقع کم خوابی به تنهایی بیماری به شمار نمی رود؛ بلکه از نشانه های بیماری به حساب می آید. معمولا کم خوابی به خاطر اضطراب و تنش هیجانی به وجود می آید. از دیگر دلایل کم خوابی، می توان به احساس عدم امنیت، ترس از تنهایی، افسردگی و یا مصرف کافئین اشاره کرد.

اضطراب، تشویش یا دلشوره، احساسی است منتشر، ناخوشایند و مبهم از هراس و نگرانی که ریشه ای ناشناخته دارد. اضطراب باعث می شود که فرد حس عدم اطمینان، درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژی داشته باشد. وقوع دوباره موقعیت هایی که قبلا برای فرد استرس ایجاد کرده اند یا در حین آن ها به فرد آسیبی رسیده است، سبب اضطراب در افراد می شود.

بدیهی است که همه افراد در طول زندگی خود دچار اضطراب می شوند؛ اما اضطراب شدید و مزمن گاهی غیرعادی است و باعث بروز مشکل می شود. تحقیقات نشان می دهد که اضطراب در طبقات کم درآمد و افراد میان سال و سالخورده بیش تر از دیگران دیده می شود.

قرص تراگزاکوم تولید شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی یک فرآورده گیاهی آرامش بخش، خواب آور و ضد اضطراب است. این قرص خواب آور از سنبل الطیب، بهار نارنج، درمنه و گل ساعتیتشکی شده است.

ترکیبات قرص خواب آور تراگزاکوم

✅ سنبل الطیب: والئوپتریات و روغن های فرار موجود در سنبل الطیب اثر آرامبخشی داشته و مطالعات انجام شده نشان می دهد که سبب کاهش بی نظمی خواب و بیدار شدن مکرر در طول شب می شود. سنبل الطیب (علف گربه) گیاهی است علفی و چند ساله که ساقه آن به طور عمودی تا ارتفاع دو متر بالا می رود. این گیاه به صورت وحشی در جنگل های کم درخت، در حاشیه جویبارها و گودال ها در بیشتر مناطق آسیا و ایران می روید. سنبل الطیب دارای بویی مطبوع است و گربه بوی این گیاه را از فاصل دور تشخیص داده به طرف آن می رود و در اطراف آن به جست و خیز می پردازد و از بوی آن مست می شود. گل های سنبل الطیب برنگ سفید یا صورتی و به صورت خوشه ای است.

قسمت مورد استفاده این گیاه ریشه آن است و معمولا از ریشه گیاهی که بیش از سه سال عمر دارد استفاده می شود. سنبل الطیب پس از خشک شدن برنگ قهوه ای در می آید. طعم آن تلخ ولی خوشبو و معطر است. عطر آن پس از خشک شدن بیشتر می شود.

✅ گل ساعتی: ترکیبات موجود در گل ساعتی سبب تسکین درد یا منشا عصبی می شوند. گل ساعتی یک گیاه دارویی ضد اضطراب و آرام بخش ملایم است که می تواند افراد را وادار به یک خواب خوب در شب کند. یک مطالعه تخصصی از داوطلبان مبتلا به مشکل خواب، خواست تا قبل از به رختخواب رفتن یک فنجان از دمنوش گل ساعتی بنوشند همه آنها گزارش دادند که خوابشان به طور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کرده است. افزایش گابا در مغز می تواند اضطراب مرتبط با بی خوابی را کاهش دهد. همچنین گل ساعتی به عنوان یک شل کننده عضلات شناخته شده است که با رفع تنش می تواند افراد را به یک خواب راحت وادار کنند.

✅ بهار نارنج: لینالول موجود در بهار نارنج موثر در تقویت اشتها و آرامبخش می باشد. بهار نارنج شکوفه درخت نارنج است که در عطرسازی، ساخت اسانس و انوع نوشیدنی های فصلی و عرقیجات و تهیه مربا، گز، سوهان و … به کار برده می شود. عرق بهار نارنج، طبیعتی گرم دارد و یک اشتهاآور قویست. این عرق نشاط آور است و همچنین برای رفع ضعف اعصاب، غم و افسردگی مفید است.


[ بازدید : 294 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]